Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

Γευστικό πόριτζ

  Το πόριτζ βρώμης ετοιμάζεται με νιφάδες βρώμης, γάλα ή νερό και τρώγεται σκέτο ή με την προσθήκη γλυκών κι αρωματικών υλικών. Δεν γνώριζα την ύπαρξη του μέχρι που γνώρισα την αγαπημένη Γιωργία, που μοιράστηκε μαζί μου και τον τρόπο που το φτιάχνει.  Μου είπε να βάλω σε ένα κατσαρολάκι βρώμη και νερό ή γάλα. Μου είπε ότι αυτή χρησιμοποιεί φυτικό γάλα και επειδή και εμείς στο σπίτι τα τελευταία χρόνια το επιλέγουμε και πάντα υπάρχει στο ψυγείο μας το έφτιαξα για πρώτη φορά με φυτικό γάλα και ξετρελάθηκα.  Σε ένα κατσαρολάκι λοιπόν βάζουμε τη βρώμη και προσθέτουμε το γάλα μας τόσο ώστε να σκεπάζει τη βρώμη μας. Αφήνουμε να πάρει μια βράση και να αρχίσει η βρώμη να φουσκώνει. Εγώ τότε πρόσθεσα μια μεζούρα από την αγαπημένη μου γεύση λευκής σοκολάτας - φράουλας του Πρωτεινούχο Ροφήματος της Herbalife Nutrition κα ανακάτεψα. Αποσύρουμε τη κατσαρόλα από τη εστία μας και μεταφέρουμε το μείγμα σε ατομικά μπολάκια. Από πάνω ο καθένας μπορεί να προσθέσει ότι του αρέσει.  Εγώ στο δικό μου
Πρόσφατες αναρτήσεις

9 “παράξενα” πράγματα που δεν ήξερες για το αβοκάντο

Α ς δούμε 9 παράξενα πράγματα για αυτόν τον αγαπητό καρπό: 1. Το δέντρο αβοκάντο μπορεί να παράγει καρπούς  μόνο  αν βρίσκεται κοντά του τουλάχιστον άλλο ένα δέντρο!!! Εντυπωσιακό;;; 2. Οι καρποί του δέντρου  μεγαλώνουν σε ζευγάρια . Οι Αζτέκοι το είχανε σύμβολο της γονιμότητας και του έρωτα.

ΓΕΥΣΤΙΚΑ ΚΕΚΑΚΙΑ ΜΠΑΝΑΝΑΣ

Είναι τέλεια για τον πρωινό καφέ, για ένα υγιεινό σνακ στην δουλειά ή στο σχολείο και το σημαντικότερο είναι πως μπαίνουν στην κατάψυξη για να διατηρηθούν και όταν τα αποψύχετε είναι τα ίδια όπως πριν! Όταν ο καιρός είναι ζεστός τα κέικ και μάφινς που περιέχουν φρούτα δεν κρατούν πάνω από 2 ημέρες. Στο ψυγείο θα διατηρηθούν 1-2 ημέρες ακόμα, αλλά στην κατάψυξη διατηρούνται πολύ περισσότερο. Και τα παιδιά τα λατρεύουν! Η μαγειρική είναι προσωπική υπόθεση του καθενός. Όταν κάνεις την επιλογή να μαγειρεύεις στο σπίτι, επιλέγεις τον έλεγχο στο τι μπαίνει στο φαγητό σου. Επιλέγεις να τρέφεσαι -εσύ και οι δικοί σου- πιο οικονομικά και άρα να έχεις περισσότερα χρήματα στο τέλος του μήνα. Επιλέγεις να τρως φαγητά που αγαπάς, ακριβώς όπως τα θες. Η οργάνωση του χρόνου σου είναι μια “αγγαρεία” που πρέπει να υποστείς, για να απολαύσεις το αποτέλεσμα. Δε χρειάζεται να μαγειρεύεις κάθε μέρα. Μπορείς να περάσεις το απόγευμα της Κυριακής, μαγειρεύοντας για τις επόμενες 3 μέρες. Ή μπορείς να μαγειρεύε

Η «παγίδα» του Σαββατοκύριακου...

Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας όλα κυλάνε αρμονικά και με συνέπεια όσον αφορά τον προγραμματισμό των γευμάτων μας. Το ωράριο εργασίας ή του σχολείου βοηθάει στη διαμόρφωση καθημερινών υγιεινών συνηθειών χωρίς να υποκύπτετε σε ατασθαλίες. Τι γίνεται όμως όταν έρχεται το Σαββατοκύριακο; Πόσο καταστροφικό μπορεί να είναι για τη δίαιτά σας; Έρευνες δείχνουν πως οι περισσότεροι άνθρωποι τρώνε περισσότερο τις δυο τελευταίες μέρες της εβδομάδας, ακόμα κι αν βρίσκονται σε πρόγραμμα διατροφής.  Όπως φάνηκε από τα αποτελέσματα, το 73% όσων προσπαθούν να αδυνατίσουν, πέφτουν με τα μούτρα στο φαγητό από την Παρασκευή το βράδυ έως το βράδυ της Κυριακής, με αποτέλεσμα να καταναλώνουν από 8.000 έως 10.000 θερμίδες, που υπό κανονικές συνθήκες, θα καταναλώνονταν σε τουλάχιστον τέσσερις μέρες. Συγκεκριμένα, το 57% των ανδρών φαίνεται να καταναλώνει 10.000 θερμίδες το Σαββατοκύριακο. Αντίστοιχα, το 46% των γυναικών μπορεί να καταναλώσει έως και 8.000 θερμίδες. Μπορεί οι θερμίδες να σας φαίνονται υπερβολι

Μαλακά μπισκότα βρώμης με μήλο χωρίς ζάχαρη & γλουτένη

  Υλικά  23 μπισκότα 3 κούπες  βρώμη 1 μεγάλο  ή 2 μικρά μήλα 3 κ.σ.  μέλι 1 κ.σ.  κανέλα 2 κ.σ.  λιναρόσπορο σπασμένο 1 κ.σ.  σπόροι chia 2 κ.σ.  σταφίδες μαύρες 6-7 κ.σ.  ελαιόλαδο 1/2 κούπα  περίπου νερό ή χυμό πορτοκαλιού Εκτέλεση Βάζουμε στο multi την βρώμη μέχρι να γίνει σκόνη. Μεταφέρουμε σε ένα βαθύ σκεύος και λιώνουμε στο multi τα μήλα. Ανακατεύουμε όλα τα υλικά μαζί, τον χυμό ή νερό το αφήνουμε στο τέλος και το ρίχνουμε σταδιακά μέχρι να έχουμε ένα μείγμα που κολλάει μεν αλλά πλάθεται σε μπαλάκια. Πλάθουμε μπαλάκια και πιέζουμε ελαφρά με βρεγμένο ελαφρά χέρι να γίνουν πλατιά. Ψήνουμε στους 180 βαθμούς, στις αντιστάσεις, σε μεσαία σχάρα για 10-12 λεπτά μέχρι να πάρει χρώμα και αφού τα βγάλουμε από τον φούρνο, τα αφήνουμε 5 λεπτά να κρυώσουν. Καλή επιτυχία https://cookpad.com/gr/sintages/14556088-malaka-mpiskota-bromis-me-milo-xoris-zaxari-glouteni Η μαγεία της μαγειρικής είναι το βλέμμα και το χαμόγελο των ανθρώπων που γεύονται τα πιάτα.

Μήπως τελικά τρώμε με τα μάτια;

Πολλές φορές θέλουμε να ακολουθήσουμε ένα πρόγραμμα απώλειας διατροφής, ωστόσο οι συνθήκες της καθημερινότητας μπορεί να μας δυσκόλευαν. Αναρωτιέμαι όμως... Τώρα που κανένα ωράριο δεν μας κάνει να τρέχουμε. Που μπορούμε να έχουμε το σωστό πρωινό μας, που μπορούμε να πίνουμε το νεράκι μας,   που μπορούμε να επιλέξουμε το τι θα μαγειρέψουμε για κυρίως γεύμα, που μπορούμε να έχουμε ένα χρονοδιάγραμμα στη διατροφή μας, που μπορούμε να το κάνουμε και που το χρειαζόμαστε περισσότερο από ποτέ γιατί δεν το κάνουμε; Είναι πάρα πολύ λογικό. Σπίτι είμαστε, έχουμε βγει από τη ρουτίνα μας, έχουμε πολύ πιο χαλαρούς ρυθμούς και πολλοί περνάμε και χρόνο με την οικογένεια που ως γνωστόν στην Ελλάδα μας, σημαίνει φαί νον στοπ. Οι περισσότεροι ζούμε πολύ δραστήριες και έντονες ζωές και όταν ξαφνικά δεν έχουμε τι να κάνουμε, στρεφόμαστε στο φαγητό για να γεμίσουμε το κενό. Πολλοί άνθρωποι το ρίχνουνε στο φαγητό για συναισθηματικούς λόγους και πολύ καλά κάνουν. Το φαγητό είναι το βάλσαμο του

ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΙ ΤΡΩΣ... ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ

Το τι γίνεται γύρω μας δεν μπορούμε να το ελέγξουμε, μπορούμε όμως να ελέγξουμε το πως αντιδράμε. Το πως σκεφτόμαστε είναι δικό μας θέμα. Ακόμα και τον αέρα που αναπνέουμε μπορεί να μην μπορούμε να τον ελέγξουμε, μπορούμε να ελέγξουμε όμως αν θα τον επιβαρύνουμε με το κάπνισμα ή όχι. Το φαγητό μας δεν μπορούμε να το παράγουμε, μπορούμε να ελέγξουμε όμως το τι και το πόσο θα καταναλώσουμε. Η καλή υγεία δεν συμβαίνει απλά από τύχη, συμβαίνει από επιλογή. Είμαστε κυριολεκτικά αυτό που τρώμε, αυτό που αναπνέουμε, αυτό που σκεφτόμαστε. Κάθε μέρα έχουμε την επιλογή να γινόμαστε και να νιώθουμε λίγο καλύτερα ή λίγο χειρότερα βασισμένοι στις επιλογές που κάνουμε καθώς και την ποιότητα των τροφίμων που καταναλώνουμε, τον αέρα που αναπνέουμε και τις σκέψεις που επιτρέπουμε να σκεφτούμε. Αυτό σημαίνει προληπτική υγειονομική περίθαλψη... M πορεί να μην μπορούμε να ελέγξουμε τι συμβαίνει γύρω μας, μπορούμε όμως να ελέγξουμε με τι εφοδιάζουμε τον οργανισμό μας. Oι τροφές πλούσιες