Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Beauty tips από έναν άντρα! Τι προσέχουν στο ραντεβού και τι όχι!


 

Μια από τις κοινές συζητήσεις στο TLIFE είναι αν τελικά εμείς οι γυναίκες περιποιούμαστε στον εαυτό μας για να αρέσουμε σε εμάς ή στα αγόρια. Δεν έχουμε καταλήξει ακόμη! Όμως, αυτό στο οποίο όλες συμφωνούμε είναι ότι όταν πηγαίνουμε σε ένα ραντεβού περιποιούμαστε κυρίως για να αρέσουμε στον άλλο (σκέψου το, αν δεν είχες ραντεβού θα έκανες όλες αυτές τις διαδικασίες για να κοιτάς απλώς τον εαυτό σου στον καθρέφτη και να σου... αρέσεις όσο είσαι σπίτι;).

Κάποια από τα χαρακτηριστικά άγχη του ραντεβού είναι και τα εξής: Δεν πρόλαβα να κάνω μανικιούρ!
Και τώρα τι; Θα του αρέσει το κόκκινο κραγιόν μου ή όχι; Ποιο άρωμα να φορέσω;

Κορίτσια! Ζητήσαμε από τα αγόρια του γραφείου να μας πουν την γνώμη τους. Τι προσέχουν τελικά στο ραντεβού και τι όχι; Πρέπει να τρέξεις για μανικιούρ ή τελικά δεν θα δώσει καμία σημασία;

Tip no 1: Μην ανησυχείς για τα νύχια σου!

Ερώτηση: "Πρέπει να κλείσω ραντεβού για μανικιούρ πριν από το δικό μας ραντεβού;"


Απάντηση: "Εμείς οι άντρες προσέχουμε τα άκρα σου και μάλιστα κάποιοι από εμάς το θεωρούν φετίχ μας. Όμως δεν χρειάζεται να τρελαίνεσαι κοιτώντας τις λεπτομέρειες και να χάνεις την ουσία. Και φυσικά δεν χρειάζεται να τρέχεις πανικόβλητη τελευταία στιγμή για μανικιούρ, εκτός αν έχεις την κακιά συνήθεια να τρως τα νύχια σου!"

Τip no 2: Μην το παρακάνεις με το μακιγιάζ!

Ερώτηση: "Τι μακιγιάζ να προτιμήσω για να σε... καταπλήξω;"

Απάντηση: "Τρομάζω όταν σε βλέπω πολύ βαμμένη. Η πρώτη σκέψη που κάνω είναι ότι θέλεις κάτι να μου κρύψεις. Να θυμάσαι: μου αρέσει η φυσική ομορφιά. Σε έχω προσέξει και μου αρέσεις για αυτό που είσαι. Δεν θα ήθελα, λοιπόν, να σε δω άλλη στο ραντεβού μας. Θα είναι σαν να βγαίνω με μια άγνωστη! Μην το παρακάνεις, λοιπόν!".

Tip no 3: Απόφυγε τα πολύ έντονα κραγιόν!

Ερώτηση: "Βραδινό date για μένα σημαίνει φλογερό κόκκινο κραγιόν. Να το φορέσω ή όχι;"

Απάντηση: "Μου αρέσει πολύ το κόκκινο κραγιόν. Θυμάσαι εκείνη την μέρα που σε πρωτογνώρισα σε εκείνο το bar; Αυτό φορούσες! Όμως, θέλω να το αποχωριστείς για το ραντεβού μας. Θέλω να σε φιλήσω και αυτό το κόκκινο στα χείλη σου μου δίνει την εικόνα της κατάληξης και λειτουργεί σαν turn of. Εγώ να μοιάζω με κλόουν αφού γευτώ τα φιλιά σου!¨".


Τip no 4: Βάλε το άρωμά σου με μέτρο!

Ερώτηση: "Σου αρέσει όταν φοράω το άρωμά μου;"

Απάντηση: "Ναι αλλά υπάρχουν δύο βασικές προϋποθέσεις. Η πρώτη είναι να μην εμφανίζεσαι σε κάθε ραντεβού με διαφορετικό άρωμα. Με μπερδεύεις! Θέλω να ξέρω ποια είναι η μυρωδιά σου και να την φέρνω στο μυαλό μου. Η δεύτερη είναι να μυρίζω το άρωμά σου μόνο όταν πλησιάζω πολύ κοντά σου για να σε χεϊδέψω στο λαιμό ή να σου μιλήσω στο αυτί. Δεν θέλω να μυρίζει όλο το εστιατόριο το άρωμά σου σαν να λούστηκες με αυτό!".

Tip no 5: Μην το παρακάνεις με το hair styling!

Ερώτηση: "Πριν σε συναντήσω περνάω άπειρες ώρες μπροστά από τον καθρέφτη μου για να φτιάξω τα μαλλιά μου. Τα ισιώνω, συνήθως φριζάρουν και τρελαίνομαι! Τελικά πώς σου αρέσουν;".

Απάντηση: "Δεν θέλω να έρθεις υπερπαραγωγή και σίγουρα δεν θέλω τα μαλλιά σου να μοιάζουν σαν να βγήκες μόλις από το κομμωτήριο. Όπως στο make up έτσι και στα μαλλιά μου αρέσει να είναι φυσικά όμορφα. Τρελαίνομαι όμως όταν γυαλίζουν! Και κάτι τελευταίο: δεν μου αρέσει η λακ. Θέλω όταν τα χαϊδεύω να είναι απαλά και να μυρίζουν όμορφα!".

Τip no 6: Μην τρελαίνεσαι για τα φρύδια σου!

Ερώτηση: "Δίνω πάντα πολύ σημασία στη λεπτομέρεια. Είμαι ικανή να μην εμφανιστώ ποτέ στο ραντεβού αν δεν έχω προλάβει να βγάλω τα φρύδια μου".

Απάντηση: "Δεν με απασχολεί καθόλου! Εκτός αν έχεις να βγάλεις τα φρύδια σου πάνω από έναν χρόνο και δείχνουν τεράστια! Αλλιώς, δεν πρόκειται να προσέξω την τριχούλα που μπορεί να πετάει στο πάνω δεξιά φρύδι!".

Tip no 7: Φρόντισε την επιδερμίδα σου!

Ερώτηση: "Πριν σε συναντήσω κάνω πάντα ένα scrub στο σώμα μου! Το προσέχεις ή σπαταλάω τον χρόνο μου χωρίς νόημα;"

Απάντηση: "Μου αρέσει που έχεις απαλή επιδερμίδα! Όμως, πραγματικά δεν έχω ιδέα τι έκανες για να την αποκτήσεις και για να πω την αλήθεια, δεν με απασχολεί κιόλας! Το αποτέλεσμα όμως μου μετράει πολύ!"

Τip no 8: Δώσε μεγάλη προσοχή στο χαμόγελό σου!

Ερώτηση: "Ένα από τα μεγαλύτερα άγχη μου αν βγούμε για φαγητό είναι να μην έχω λεκέδες στα δόντια! Αλήθεια, το προσέχεις;"

Απάντηση: "Φυσικά! Το χαμόγελό σου μου μετράει πολύ όπως και η αναπνοή σου. Θέλω να μυρίζεις μέντα και όχι τσιγάρο όταν πάω να σε φιλήσω. Όμως, μην ανησυχείς αν σου κολλήσει τροφή στα δόντια. Πρώτον, θα στο πω και δεύτερον, θα μπορούσε να συμβεί στον καθένα. Φυσικά και σε μένα!"

Tip no 9: Κάνε αποτρίχωση!

Ερώτηση: "Πριν βγούμε ραντεβού περνάω πολύ περισσότερη ώρα στο μπάνιο μου για να ξυρίστω. Δεν θέλω να μείνει ίχνος τριχοφυϊας. Θα το πρόσεχες σε αντίθετη περίπτωση;"

Απάντηση: "Φυσικά και θα το πρόσεχα! Τα απαλά και ξυρισμένα πόδια είναι στο πλαίσιο της όμορφης επιδερμίδας. Κι εκτός αυτού είναι ένα δείγμα του πόσο προσέχεις τον εαυτό σου!"





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΥΝΤΑΓΗ CAKE POPS ΒΗΜΑ-ΒΗΜΑ!

28 comments   1o βήμα: Θα χρειαστούμε 2 κέικ(βανίλια ή σοκολάτα) τα οποία θα τρίψουμε σε ένα τάπερ με τα χέρια μας μέχρι να γίνουν τρίμματα. Αφού τα τρίψουμε τα αφήνουμε στην άκρη και προχωράμε στο επόμενο βήμα. 2ο βήμα: Σε μπεν μαρί λιώνουμε ένα φακελάκι γλάσο σοκολάτας Γιώτης και 30γρ βούτυρο.Ανακατεύουμε καλά μέχρι να λιώσει καλά και στη συνέχεια το ρίχνουμε στο κέικ που έχουμε τρίψει.Ανακατεύουμε-πλαθουμε καλά με τα χέρια μας μέχρι το μείγμα μας να γίνει σαν μια μεγάλη συμπαγής μπάλα. 3ο βήμα :Κάνουμε με τη ζύμη μας μικρά μικρά μπαλάκια(εγώ τα έκανα μεγαλούτσικα γιατί έτσι μας αρέσουν καλύτερα)και τα βάζουμε στην καταψυξη να παγώσουν για 30'. σαν κεφτεδάκια δεν μοιάζουν??:) 4ο βήμα:A φού περάσει η μισή ώρα και έχουν παγώσει καλά τα βγάζουμε απο το ψυγείο και κάνουμε τρυπούλες με το ξυλάκι μας. Στη συνέχεια βουτάμε το ξυλάκι μας μέσα στη λιωμένη σοκολάτα (με την οποία θα επικαλύψουμε τις μπαλίτσες μας) και  το τοποθετούμε στην τρυπούλα πού

Mύθοι και αλήθειες για τα προϊόντα χωρίς ζάχαρη

Μασάς τσίχλα χωρίς ζάχαρη μετά το φαγητό, πιστεύοντας πως η συνήθειά σου αυτή σε προφυλάττει από την τερηδόνα και τα σφραγίσματα; Δείχνεις ιδιαίτερη προτίμηση σε καραμέλες και αναψυκτικά με γλυκαντικά φοβούμενη μην παχύνεις ή ακολουθώντας τις συμβουλές του οδοντογιατρού, που κατά την τελευταία σου επίσκεψη στο ιατρείο, σου σύστησε να προτιμάς προϊόντα δίχως ζάχαρη; Μήπως όμως, η πρακτική αυτή αντί να σε ωφελεί, σε βλάπτει; Τι κίνδυνοι κρύβονται πίσω από τσίχλες και αναψυκτικά χωρίς ζάχαρη; Οι οδοντίατροι, που συνιστούν στους ασθενείς να μασάνε τσίχλα χωρίς ζάχαρη μετά το φαγητό, μπορεί να χρειαστεί να επανεξετάσουν τις συμβουλές τους μετά τη δημοσίευση των ευρημάτων νέων ερευνών που δείχνουν πως η συνήθεια αυτή μπορεί να διαβρώσει τα δόντια. Μελέτη που δημοσιεύτηκε στο ιατρικό βρετανικό περιοδικό «British Dental Journal» υποστηρίζει πως υπάρχουν «κρυφοί κίνδυνοι» στα προϊόντα δίχως ζάχαρη, που μέχρι πρότινος θεωρούσαμε φιλικά προς τα δόντια. Μια ομάδα επιστημόνων από τα

Η γήρανση του δέρματος… και πώς συμβάλλει η διατροφή…

Η γήρανση του δέρματος, οφείλεται στο γεγονός ότι υπάρχουν σε μεγάλο βαθμό ελεύθερες ρίζες. Οι ελεύθερες ρίζες, είναι ιονισμένα μόρια οξυγόνου, τα οποία αφού οξειδώσουν τα κύτταρα, τότε τα καταστρέφουν. Σημαντική οδηγία, είναι να λαμβάνουμε τις σύνηθες – φυσιολογικές ποσότητες, τροφίμων τα οποία θεωρούνται ως αντιοξειδωτικά. Να σημειωθεί, ότι δεν θα πρέπει να βρισκόμαστε σε παροξυσμούς και να επιδιώκουμε τη μέγιστου βαθμού κατανάλωση τέτοιων τροφίμων, διότι δρουν αντιστρόφως ανάλογα ως προς τη προστασία του οργανισμού, με αποτέλεσμα να θέτουμε τις βάσεις για πρόκληση τοξικότητας. Οι αντιοξειδωτικές τροφές, επιδρούν θετικά στο δέρμα, προστατεύοντας το κολλαγόνο και τους ιστούς από τις βλαπτικές επιδράσεις των ελεύθερων ριζών. Αντιοξειδωτικά τρόφιμα, είναι τα εξής: 1. Γαρίδες, μύδια και χταπόδι, με έντονη την περιεκτικότητα ψευδαργύρου. 2. Σκόρδο και κρεμμύδι, με έντονη την περιεκτικότητα σε αλλισίνη, η οποία προστατεύει το κολλαγόνο. 3. Κουνουπίδι και μα