Δευτέρα, 16 Ιανουαρίου 2017

Σάββατο, 14 Ιανουαρίου 2017

Εμπλουτίστε τον οργανισμό σας με θρεπτικά στοιχεία



Τα φυτά μας και κυρίως αυτά που είναι σε γλάστρες χρειάζονται εκτός από την τακτική μας φροντίδα και το καθιερωμένο πότισμά τους, και λίπανση. Με το λιπασματάκι θα  επανακτήσουν τα θρεπτικά συστατικά που πλέον έχουν χαθεί από το χώμα τους. Έτσι θα ξαναζωντανέψουν τα φύλλα τους και θα ανθοφορήσουν. 
Κάτι ανάλογο συμβαίνει και τον ανθρώπινο οργανισμό. Χρειάζεται ξαναγέμισμα ενέργειας, μέσα από την πρόσληψη κατάλληλων βιταμινών και ιχνοστοιχείων. Καλή ενυδάτωση και τότε ο οργανισμός μας ανθίζει σαν ένα όμορφο λουλούδι, ακτινοβολεί σαν ένας φωτεινός ήλιος!
 Όπως όμως το κάθε φυτό είναι ξεχωριστό και έχει το δικό του ρυθμό και ανάγκες, έτσι και εμείς είμαστε διαφορετικοί και έτσι θα πρέπει να αντιμετωπιζόμαστε. Έχουμε διαφορετικό φύλο, ηλικία, σύσταση σώματος, διαφορετικό βιορυθμό, πρόγραμμα εργασίας, διατροφικές προτιμήσεις, δυσανεξίες, ψυχολογικές διακυμάνσεις κ.ά. Το σημαντικό λοιπόν είναι να γίνεται πάντα εξατομικευμένη παρακολούθηση για αυτόν κυρίως το λόγο, για να γίνει στοχευμένη προσέγγιση... και τότε τα αποτελέσματα μιλούν από μόνα τους. Το πιο σημαντικό όμως σε όλην την προσπάθεια αλλαγής είναι η θέληση και η απόφαση ότι πράγματι κουράστηκε κάποιος να είναι έτσι και ότι έχει φτάσει η στιγμή ν’ αλλάξει και να βρει το απόλυτο καλύτερό του. 
Τότε επιλέγει το σύμβουλό του και μαζί βαδίζουν το δρόμο της αλλαγής.

Τζένη Χαιρετάκη

Ανεξάρτητος σύμβουλος Herbalife


Η Σκέψη της ημέρας!



Οι περισσότεροι ανησυχούμε για το τι φάγαμε από τα Χριστούγεννα μέχρι την Πρωτοχρονιά... αλλά πραγματικά αυτό που θα έπρεπε να μας προβληματίζει είναι τι τρώμε από την Πρωτοχρονιά μέχρι τα Χριστούγεννα!

Τρίτη, 20 Δεκεμβρίου 2016

Νερό με μέλι κάθε πρωί

Ίσως έχετε ακούσει πως μόνο το νερό με λεμόνι κάθε πρωί είναι ευεργετικό και έχει πλεονεκτήματα για την υγεία. Σας λέμε όμως πως και το νερό με μέλι μπορεί να σας προσφέρει πολλά οφέλη. Όσα αρνητικά και αν σκέφτεστε για το μέλι (ζάχαρη, πολύ γλυκό) θα πρέπει να τα αφήσετε πίσω σας γιατί πραγματικά είναι καλό για εσάς. Δείτε λοιπόν τι θα συμβεί αν αρχίσετε να πίνετε ένα ποτήρι  νερό με μέλι κάθε πρωί.
Θα ενισχυθεί το ανοσοποιητικό σας σύστημα.
To μέλι έχει κάποιες εντυπωσιακές ιδιότητες για τόνωση του συστήματός σας. Είναι γεμάτο ένζυμα, βιταμίνες και ανόργανα συστατικά που θα σας προστατέψουν από τυχόν βακτήρια.
Θα απομακρύνει τις τοξίνες

Κυριακή, 11 Δεκεμβρίου 2016

Ποτέ Δεν είσαι Πολύ Νέος για να Σκεφτείς ένανΥγιή Τρόπο Γήρανσης




Το κλειδί για την υγιή γήρανση είναι να υιοθετήσετε έναν υγιεινό τρόπο διατροφής και άσκησης όσο ακόμη είστε νέοι.


Όταν είμαστε νέοι, το να γεράσουμε φαντάζει κάτι μακρινό και κάτι που συμβαίνει στους άλλους. Αλλά καθώς μεγαλώνουμε, πολύ συχνά κοιτάμε πίσω και σκεφτόμαστε «Μακάρι να είχα προσέξει περισσότερο τον εαυτό μου». Ίσως σε κανέναν όταν είναι νέος δεν αρέσει να σκέφτεται τα γηρατειά, αλλά όλοι μας θα πρέπει να δώσουμε την ανάλογη προσοχή και να δώσουμε προσοχή στη διατροφή και τις συνήθειες άσκησης που θα καθορίσουν την καθημερινότητά μας αλλά περισσότερο θα μας οδηγήσουν στο να μεγαλώνουμε αλλά να μη γερνάμε.


Το να τρώμε είναι μια συμπεριφορά που την επαναλαμβάνουμε αρκετές φορές την ημέρα. Και αυτό σημαίνει ότι σε κάθε γεύμα ή σνακ μας έχουμε την επιλογή και την ευκαιρία να υιοθετήσουμε υγιεινές συνήθειες διατροφής – να έχουμε έλεγχο στη ποσότητα της μερίδας μας ή να επιλέγουμε θρεπτικότερες τροφές. Κάθε φορά που καταφέρνουμε να κάνουμε καλή επιλογή στην ουσία καθορίζουμε μια συνήθεια που θα μείνει  κατά τη διάρκεια όλης  μας της ζωής.


Πολλές φορές πολύ σταματάνε τις ανθυγιεινές επιλογές έπειτα από κάτι τραγικό που συνέβει στην υγεία τους και τότε αντιλαμβάνονται πόσο διαφορετικά θα ήταν τα πράγματα αν είχαν ένα υγιεινό και δραστήριο τρόπο ζωής κατά τη διάρκεια της ζωής τους. Τότε μπορεί να μην είναι αργά, αλλά σίγουρα είναι δύσκολο να αλλάξουν εντελώς τον τρόπο ζωής τους και τις συνήθειες που είχαν από τα νιάτα τους. 


Ποτέ όμως δεν είναι αργά για να φροντίσει κάποιος τον εαυτό του. Όταν όμως είμαστε νέοι, μαθαίνουμε πιο εύκολα, αποκτούμε τη δύναμη της συνήθειας και επηρεάζουμε όχι μόνο τη δική μας υγεία και φυσική κατάσταση αλλά και αυτή της οικογένειάς μας.


Διατηρήστε την καλή κατάσταση των οστών σας καθώς μεγαλώνετε.

Γερά και υγιή κόκαλα πραγματικά κτίζονται κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης και της ενηλικιώσης. Αυτό συμβαίνει εξαιτίας της ικανότητας του οργανισμού  μας να συσσωρεύει ασβέστιο στα κόκαλά μας με ανώτατο όριο την ηλικία των 30 ετών – μια καθοριστική ηλικία μέχρι την οποία μπορεί κανείς να ενισχύσει την οστική πυκνότητα. Έτσι προσλαμβάνοντας αρκετό ασβέστιο  με το διαιτολόγιο σας (περίπου 1000 mg ανά μέρα) και προσέχοντας το βάρος σας σε συνδυασμό με κατάλληλη άσκηση είναι ο κατάλληλος συνδυασμός για να διασφαλίσετε την οστική σας μάζα καθώς μεγαλώνετε. Αν συνεχίσουμε καθώς μεγαλώνουμε να προσλαμβάνουμε το ασβέστιο (1200 mg ανά μέρα για  έναν άνθρωπο 50 ετών) και σε συνδυασμό με τον δραστήριο τρόπο ζωής, ο οργανισμός μας δεν θα "τραβήξει" ασβέστιο από τα οστά μας και θα διατηρήσει την καλή οστική του κατάσταση. Αποτέλεσμα καλύτερη ποιότητα ζωής για μας και για την οικογένειά μας.


Διατηρήστε τη Μυϊκή σας Μάζα και ένα Σωστό Σωματικό Βάρος καθώς Μεγαλώνετε.

Το να κτίσετε άπαχη μυ»ική μάζα μπορείτε να το καταφέρετε σε οποιαδήποτε ηλικία. Όμως αν υιοθετήσετε από νεαρή ηλικία τις σωστές συνήθειες οι οποίες περιλαμβάνουν την πρόσληψη της κατάλληλης ποσότητας πρωτεϊνης και σε συνδυασμό με μια μορφή άσκησης – τότε έχετε περισσότερες πιθανότητες να ακολουθήσετε αυτόν τον τρόπο ζωής μέχρι τα βαθιά σας γεράματα. Επίσης δεδομένου ότι η άπαχη μυϊκή μάζα συνδέεται με την αύξηση του μεταβολισμού μας μπορούμε πολύ ευκολα να καταλάβουμε ότι αυτό θα μας οδηγήσει στο να έχουμε ένα σωστό σωματικό βάρος και να αποφύγουμε όλες τις ασθένειες που συνδέονται με την παχυσαρκία.,


Και φυσικά Διατηρήστε Υγιές Δέρμα καθώς Μεγαλώνετε.

Οι τροφές που επιλέγετε να καταναλώσετε και ο τρόπος που συμπεριφέρεστε στο δέρμα σας όταν είστε νέοι μπορεί να επηρεάσει την εμφάνισή σας καθώς μεγαλώνετε. Το δέρμα μας χρειάζεται την απαραίτητη πρωτεϊνη για την αναδόμηση των μυών και φυσικά πολλά υγρά για να αποφύγει την ξηρότητα και τις ρυτίδες. Το να αποκτήσετε από νωρίς τη συνήθεια να το καθαρίζετε, να το ενυδατώνετε, να το προστατεύετε από την έντονη ηλιακή ακτινοβολία μπορεί να σας κάνει να φαίνεστε αρκετά χρόνια νεότεροι από κάποιον της αντίστοιχης ηλικίας που δεν έδωσε την ανάλογη προσοχή. Οι καταστροφές που προκαλούνται στο δέρμα μας δεν φαίνονται αμέσως αλλά μερικές δεκαετίες αργότερα, άρα η καλύτερη πρόληψη είναι τώρα!

Τζένη Χαιρετάκη
Ανεξάρτητη Σύμβουλος Herbalife

Τετάρτη, 30 Νοεμβρίου 2016

Μικρές αλλαγές για να φτιάξετε την καθημερινότητά σας

Κάντε τη ζωή σας πιο απλή και τον ύπνο σας καλύτερο, με μερικές πολύ απλές αλλαγές στην καθημερινότητά σας. 
της Ηρώς Κουνάδη 
Πηγή: www.in2life.gr

Σας έχει τύχει ποτέ να αισθάνεστε στρεσαρισμένοι ή κακόκεφοι, χωρίς κανέναν ιδιαίτερο λόγο; Δε δουλεύετε κάποιο βαρυσήμαντο project, δεν έχετε μάθει πρόσφατα κανένα κακό νέο, δεν αντιμετωπίζετε κανένα σοβαρό πρόβλημα υγείας, και παρ’ όλα αυτά ξυπνάτε το πρωί κουρασμένοι, χωρίς διάθεση να κάνετε τίποτα, και επιστρέφετε το βράδυ στο σπίτι μουτρωμένοι. Τι φταίει; Οι «παγίδες» που έχουμε συνηθίσει και βάζουμε στον εαυτό μας από κεκτημένη ταχύτητα, και οι οποίες καταλήγουν να καταστρέφουν την καθημερινότητά μας. Ιδού οκτώ μικρές αλλαγές που θα κάνουν τη ζωή σας πιο απλή και την καθημερινότητά σας καλύτερη.


ΤΑ ΘΗΡΙΑ ΤΗΣ ΥΠΟΓΛΥΚΑΙΜΙΑΣ

Για την γλυκόζη πρέπει να θυμόμαστε ότι μετά από 3- 3,5 ώρες που είμαστε νηστικοί ή μετά από 1 ώρα άσκησης, τα επίπεδα της στο αίμα πέφτουν κάτω από 0,8mg, προκαλείται μικρή υπογλυκαιμία, ξυπνώντας ένα θηρίο.

Το θηρίο αυτό μας κάνει να μην έχουμε καλή διάθεση, καλή συγκέντρωση, να έχουμε νευρικότητα ή υπνηλία και αίσθημα κούρασης και όταν τα επίπεδα του στρες πέσουν και βρει φαγητό τρώμε ανεξέλικτα. Αν μάλιστα δοκιμάσουμε να φάμε τροφή πλούσια σε απλά ζάχαρα, χωρίς θρεπτική αξία, π.χ. σοκολάτα, δεν μπορούμε να σταματήσουμε, ξυπνάει  και δεύτερο θηρίο, πεινάμε περισσότερο.

Γι’ αυτό κανείς δεν μπορεί να χορτάσει με μόνο τρώγοντας ένα γλυκό!!!

 Αν κάποιος είναι νηστικός από το πρωί που τρώει πρωινό πχ στις 9, και δεν τρώει τίποτα όλη την ήμερα, μόνο καφεδάκι και τσιγάρο ή τρώει ακατάλληλες τροφές, το βράδυ στις 9 θα έχει να ικανοποιήσει 4 θηρία και πολύ πιθανόν να φάει και για 3-4 θηρία μαζί.

Τα θηρία της υπογλυκαιμίας τα κοιμίζουμε έξυπνα δίνοντας τροφή σε δυάδες που έχει μια σωστή πηγή γλυκόζης, όπως ένα φρέσκο φρούτο μαζί με κάποιο σνακ υψηλό σε φυτικές ίνες π.χ. ώμοι, μουσκεμένοι ξηροί καρποί, ράβδοι Υγείας, κ.λπ., για να αποφύγουμε την αντιδραστική υπογλυκαιμία και να είμαστε για περισσότερη ώρα χορτάτοι.


Τα πιο γνωστά θηρία σε όλους μας είναι ο γνωστός Αγλέουρας και ο πασίγνωστος Περίδρομος!

Πέμπτη, 6 Οκτωβρίου 2016

Τροφή για Σκέψη

Σάββατο, 10 Σεπτεμβρίου 2016

Περπάτημα: Tο απόλυτο ηρεμιστικό της ψυχής!

Αποτελεί τον πλέον φυσικό και οικονομικό τρόπο για να βελτιώσουμε τη σωματική και ψυχική μας υγεία. Δείτε γιατί.

Αν θα θέλαμε να δώσουμε ένα χαρακτηρισμό στο περπάτημα, αυτός θα ήταν "το μαγικό φάρμακο".
Γιατί μαγικό; Διότι αποτελεί τον πλέον φυσικό και οικονομικό τρόπο για να βελτιώσουμε τη σωματική και ψυχική μας υγεία. Τα οφέλη στον οργανισμό μας είναι λίγο πολύ γνωστά σε όλους, άσχετα αν επιλέγουμε ακόμα και για πολύ κοντινές αποστάσεις να μην περπατήσουμε αλλά να χρησιμοποιήσουμε το αυτοκίνητο.
Το περπάτημα μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης εμφράγματος, βοηθά στην απώλεια κιλών, προλαμβάνει το εγκεφαλικό, μειώνει τον κίνδυνο εκδήλωσης διαβήτη τύπου 2, της νόσου Αλτσχάιμερ, της άνοιας και πολλών άλλων ασθενειών.

Τετάρτη, 31 Αυγούστου 2016

Η ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ...



Κάθε καλός ταξιδιώτης πάντα δημιουργεί  τη χώρα στην οποία ταξιδεύει».

Σοφοκλής