Σάββατο, 18 Μαρτίου 2017

Ποτέ δεν είναι αργά... όσο νωρίτερα όμως τόσο το καλύτερο!





Το κλειδί για την υγιή γήρανση είναι να υιοθετήσετε υγιεινό τρόπο διατροφής και άσκησης όσο ακόμη είστε νέοι.

Όταν είμαστε νέοι, το να γεράσουμε φαντάζει κάτι μακρινό και κάτι που συμβαίνει στους άλλους. Αλλά καθώς μεγαλώνουμε, πολύ συχνά κοιτάμε πίσω και σκεφτόμαστε «Μακάρι να είχα προσέξει περισσότερο τον εαυτό μου». Ίσως σε κανέναν όταν είναι νέος δεν αρέσει να σκέφτεται τα γηρατειά, αλλά όλοι μας θα πρέπει να δώσουμε την ανάλογη προσοχή και να δώσουμε προσοχή στη διατροφή και τις συνήθειες άσκησης που θα καθορίσουν την καθημερινότητά μας αλλά περισσότερο θα μας οδηγήσουν στο να μεγαλώνουμε, αλλά να μη γερνάμε.

Το να τρώμε είναι μια συμπεριφορά που την επαναλαμβάνουμε αρκετές φορές την ημέρα. Και αυτό σημαίνει ότι σε κάθε γεύμα ή σνακ μας έχουμε την επιλογή και την ευκαιρία να υιοθετήσουμε υγιεινές συνήθειες διατροφής – να έχουμε έλεγχο στην ποσότητα της μερίδας μας ή να επιλέγουμε θρεπτικότερες τροφές. Κάθε φορά που καταφέρνουμε να κάνουμε καλή επιλογή στην ουσία καθορίζουμε μια συνήθεια που θα μείνει  κατά τη διάρκεια όλης  μας της ζωής.



Τετάρτη, 15 Μαρτίου 2017

ΜεΝΟΥ Δίαιτας



Oι περισσότεροι από εμάς έχουν ένα πρόβλημα με την αναμονή. Μισούν την αναμονή. Όταν θελήσουν κάτι, το θέλουν ΤΩΡΑ!
Το ίδιο ισχύει και για όταν αποφασίσουν να χάσουν βάρος. Όταν θελήσουν να χάσουν βάρος, το θέλουν τώρα ΑΜΕΣΩΣ.
Αλλά πώς;
Υπάρχει ένας όμορφος τρόπος που σας προτείνω και που έχει αποτελέσματα και θα ήθελα να το μοιραστώ.
Υπάρχει το ΜεΝΟΥ!! Αντικαθιστώ με νου (με σύνεση δηλαδή) τις λέξεις που επιτρέπω να μπουν και να βγουν από το στόμα μου. Με άλλα λόγια:

Τρίτη, 14 Φεβρουαρίου 2017

Από καρδιάς...

Αναρωτιέμαι μερικές φορές:
Είμαι εγώ που σκέφτομαι καθημερινά πως η ζωή μου είναι μία;
Όλοι οι υπόλοιποι το ξεχνούν;
Ή πιστεύουν πως θα έχουν κι άλλες, πολλές ζωές, για να κερδίσουν τον χρόνο που σπαταλούν;
Μούτρα… Ν’ αντικρίζεις τη ζωή με μούτρα. Τη μέρα, την κάθε σου μέρα.
…Να περιμένεις την Παρασκευή που θα φέρει το Σάββατο και την Κυριακή για να ζήσεις.
Κι ύστερα να μη φτάνει ούτε κι αυτό,
να χρειάζεται να περιμένεις τις διακοπές.
Και μετά ούτε κι αυτές να είναι αρκετές…
Να περιμένεις μεγάλες στιγμές. Να μην τις επιδιώκεις, να τις περιμένεις.
Κι ύστερα να λες πως είσαι άτυχος και πως η ζωή ήταν άδικη μαζί σου.
Και να μη βλέπεις πως ακριβώς δίπλα σου συμβαίνουν αληθινές δυστυχίες που η ζωή κλήρωσε σε άλλους ανθρώπους.
Σ’ εκείνους που δεν το βάζουν κάτω και αγωνίζονται. Και να μην μαθαίνεις από το μάθημά τους.

Δευτέρα, 16 Ιανουαρίου 2017

Σάββατο, 14 Ιανουαρίου 2017

Εμπλουτίστε τον οργανισμό σας με θρεπτικά στοιχεία



Τα φυτά μας και κυρίως αυτά που είναι σε γλάστρες χρειάζονται εκτός από την τακτική μας φροντίδα και το καθιερωμένο πότισμά τους, και λίπανση. Με το λιπασματάκι θα  επανακτήσουν τα θρεπτικά συστατικά που πλέον έχουν χαθεί από το χώμα τους. Έτσι θα ξαναζωντανέψουν τα φύλλα τους και θα ανθοφορήσουν. 
Κάτι ανάλογο συμβαίνει και τον ανθρώπινο οργανισμό. Χρειάζεται ξαναγέμισμα ενέργειας, μέσα από την πρόσληψη κατάλληλων βιταμινών και ιχνοστοιχείων. Καλή ενυδάτωση και τότε ο οργανισμός μας ανθίζει σαν ένα όμορφο λουλούδι, ακτινοβολεί σαν ένας φωτεινός ήλιος!
 Όπως όμως το κάθε φυτό είναι ξεχωριστό και έχει το δικό του ρυθμό και ανάγκες, έτσι και εμείς είμαστε διαφορετικοί και έτσι θα πρέπει να αντιμετωπιζόμαστε. Έχουμε διαφορετικό φύλο, ηλικία, σύσταση σώματος, διαφορετικό βιορυθμό, πρόγραμμα εργασίας, διατροφικές προτιμήσεις, δυσανεξίες, ψυχολογικές διακυμάνσεις κ.ά. Το σημαντικό λοιπόν είναι να γίνεται πάντα εξατομικευμένη παρακολούθηση για αυτόν κυρίως το λόγο, για να γίνει στοχευμένη προσέγγιση... και τότε τα αποτελέσματα μιλούν από μόνα τους. Το πιο σημαντικό όμως σε όλην την προσπάθεια αλλαγής είναι η θέληση και η απόφαση ότι πράγματι κουράστηκε κάποιος να είναι έτσι και ότι έχει φτάσει η στιγμή ν’ αλλάξει και να βρει το απόλυτο καλύτερό του. 
Τότε επιλέγει το σύμβουλό του και μαζί βαδίζουν το δρόμο της αλλαγής.

Τζένη Χαιρετάκη

Ανεξάρτητος σύμβουλος Herbalife


Η Σκέψη της ημέρας!



Οι περισσότεροι ανησυχούμε για το τι φάγαμε από τα Χριστούγεννα μέχρι την Πρωτοχρονιά... αλλά πραγματικά αυτό που θα έπρεπε να μας προβληματίζει είναι τι τρώμε από την Πρωτοχρονιά μέχρι τα Χριστούγεννα!

Τρίτη, 20 Δεκεμβρίου 2016

Νερό με μέλι κάθε πρωί

Ίσως έχετε ακούσει πως μόνο το νερό με λεμόνι κάθε πρωί είναι ευεργετικό και έχει πλεονεκτήματα για την υγεία. Σας λέμε όμως πως και το νερό με μέλι μπορεί να σας προσφέρει πολλά οφέλη. Όσα αρνητικά και αν σκέφτεστε για το μέλι (ζάχαρη, πολύ γλυκό) θα πρέπει να τα αφήσετε πίσω σας γιατί πραγματικά είναι καλό για εσάς. Δείτε λοιπόν τι θα συμβεί αν αρχίσετε να πίνετε ένα ποτήρι  νερό με μέλι κάθε πρωί.
Θα ενισχυθεί το ανοσοποιητικό σας σύστημα.
To μέλι έχει κάποιες εντυπωσιακές ιδιότητες για τόνωση του συστήματός σας. Είναι γεμάτο ένζυμα, βιταμίνες και ανόργανα συστατικά που θα σας προστατέψουν από τυχόν βακτήρια.
Θα απομακρύνει τις τοξίνες

Τετάρτη, 30 Νοεμβρίου 2016

Μικρές αλλαγές για να φτιάξετε την καθημερινότητά σας

Κάντε τη ζωή σας πιο απλή και τον ύπνο σας καλύτερο, με μερικές πολύ απλές αλλαγές στην καθημερινότητά σας. 
της Ηρώς Κουνάδη 
Πηγή: www.in2life.gr

Σας έχει τύχει ποτέ να αισθάνεστε στρεσαρισμένοι ή κακόκεφοι, χωρίς κανέναν ιδιαίτερο λόγο; Δε δουλεύετε κάποιο βαρυσήμαντο project, δεν έχετε μάθει πρόσφατα κανένα κακό νέο, δεν αντιμετωπίζετε κανένα σοβαρό πρόβλημα υγείας, και παρ’ όλα αυτά ξυπνάτε το πρωί κουρασμένοι, χωρίς διάθεση να κάνετε τίποτα, και επιστρέφετε το βράδυ στο σπίτι μουτρωμένοι. Τι φταίει; Οι «παγίδες» που έχουμε συνηθίσει και βάζουμε στον εαυτό μας από κεκτημένη ταχύτητα, και οι οποίες καταλήγουν να καταστρέφουν την καθημερινότητά μας. Ιδού οκτώ μικρές αλλαγές που θα κάνουν τη ζωή σας πιο απλή και την καθημερινότητά σας καλύτερη.


ΤΑ ΘΗΡΙΑ ΤΗΣ ΥΠΟΓΛΥΚΑΙΜΙΑΣ

Για την γλυκόζη πρέπει να θυμόμαστε ότι μετά από 3- 3,5 ώρες που είμαστε νηστικοί ή μετά από 1 ώρα άσκησης, τα επίπεδα της στο αίμα πέφτουν κάτω από 0,8mg, προκαλείται μικρή υπογλυκαιμία, ξυπνώντας ένα θηρίο.

Το θηρίο αυτό μας κάνει να μην έχουμε καλή διάθεση, καλή συγκέντρωση, να έχουμε νευρικότητα ή υπνηλία και αίσθημα κούρασης και όταν τα επίπεδα του στρες πέσουν και βρει φαγητό τρώμε ανεξέλικτα. Αν μάλιστα δοκιμάσουμε να φάμε τροφή πλούσια σε απλά ζάχαρα, χωρίς θρεπτική αξία, π.χ. σοκολάτα, δεν μπορούμε να σταματήσουμε, ξυπνάει  και δεύτερο θηρίο, πεινάμε περισσότερο.

Γι’ αυτό κανείς δεν μπορεί να χορτάσει με μόνο τρώγοντας ένα γλυκό!!!

 Αν κάποιος είναι νηστικός από το πρωί που τρώει πρωινό πχ στις 9, και δεν τρώει τίποτα όλη την ήμερα, μόνο καφεδάκι και τσιγάρο ή τρώει ακατάλληλες τροφές, το βράδυ στις 9 θα έχει να ικανοποιήσει 4 θηρία και πολύ πιθανόν να φάει και για 3-4 θηρία μαζί.

Τα θηρία της υπογλυκαιμίας τα κοιμίζουμε έξυπνα δίνοντας τροφή σε δυάδες που έχει μια σωστή πηγή γλυκόζης, όπως ένα φρέσκο φρούτο μαζί με κάποιο σνακ υψηλό σε φυτικές ίνες π.χ. ώμοι, μουσκεμένοι ξηροί καρποί, ράβδοι Υγείας, κ.λπ., για να αποφύγουμε την αντιδραστική υπογλυκαιμία και να είμαστε για περισσότερη ώρα χορτάτοι.


Τα πιο γνωστά θηρία σε όλους μας είναι ο γνωστός Αγλέουρας και ο πασίγνωστος Περίδρομος!

Πέμπτη, 6 Οκτωβρίου 2016

Τροφή για Σκέψη