Τρίτη, 26 Ιουλίου 2011

ΟΛΑ ΟΣΑ ΘΑ ΦΑΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΧΡΟΝΟ

ΞΕΚΙΝΑΩ ΜΙΑ ΤΡΕΛΗ ΙΔΕΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΪ.
ΘΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΩ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΤΡΩΩ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΜΙΑΣ ΗΜΕΡΑΣ, ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΧΡΟΝΟ. ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΕΠΗΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΚΛΕΒΩ, ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ...

25/7/2011
 ΚΑΦΕΣ ΝΕΣ.
ΤΙΣ ΦΥΤΙΚΕΣ ΜΟΥ ΙΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟ ΡΟΦΗΜΑ ΜΟΥ.
ΦΤΙΑΧΝΩ ΤΟ ΤΣΑΓΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΑΩ
ΦΥΤΙΚΕΣ ΙΝΕΣ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΡΟΥΛΗΣ ΜΟΥ ΜΑΓΕΙΡΕΨΕ ΟΜΕΛΕΤΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΜΕ ΖΑΜΠΟΝΑΚΙ ΚΑΙ ΛΑΧΑΝΙΚΑ. ΤΗ ΣΥΝΟΔΕΨΕ ΜΕ ΝΤΟΜΑΤΟΣΑΛΑΤΑ
ΚΑΡΥΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΨΩ ΤΗΝ ΟΡΕΞΗ ΜΟΥ
ΒΕΡΥΚΟΚΑ (6 ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ)
ΦΥΤΙΚΕΣ ΙΝΕΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΑΛΑΤΑ ΚΡΗΤΙΚΗ ΜΕ ΠΑΞΙΜΑΔΙ ΝΤΟΜΑΤΟΥΛΑ ΚΑΙ ΤΥΡΙ ΦΕΤΑ.

26/7/2011
 ΚΑΦΕΣ ΝΕΣ.
ΤΙΣ ΦΥΤΙΚΕΣ ΜΟΥ ΙΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟ ΡΟΦΗΜΑ ΜΟΥ. ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΓΕΥΣΗ ΦΡΑΟΥΛΑΣ
ΦΤΙΑΧΝΩ ΤΟ ΤΣΑΓΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΑΩ
ΦΥΤΙΚΕΣ ΙΝΕΣ ΚΑΙ ΣΝΙΤΣΕΛ ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ. 
ΒΕΡΥΚΟΚΑ, ΚΑΡΠΟΥΖΙ
ΦΥΤΙΚΕΣ ΙΝΕΣ ΚΑΙ ΣΝΙΤΣΕΛ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου