Σάββατο, 28 Μαΐου 2011

ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΚΟΠΟ ΑΛΛΑ ΤΡΟΠΟ



1.Αρπάξτε τα γυαλιά ηλίου σας κατά την έξοδο σας. Προτιμάτε γυαλιά ηλίου με προστασία UVA/UVB.

2.Σερβίρετε μελιτζάνα ή κόκκινο πιπέρι. Όσο πιο σκούρο είναι το χρώμα, τόσο περισσότερα φυτοχημικά έχουν τα φρούτα ή τα λαχανικά.


4.Κάντε 5 λεπτά περπάτημα κάθε ώρα. Ισούται με 40 λεπτά κατά την διάρκεια οκτώ ωρών μιας ημέρας.


5.Διαχωρίστε το πιάτο σας σε ½ λαχανικά και φρούτα, ¼ σε ολικής αλέσεως προϊόντα και σε ¼ σε κρέας χωρίς λίπος ή σε άλλες πρωτεΐνες.


6.Αγνοήστε μια τηλεοπτική εκπομπή. Θα έχετε περισσότερο χρόνο να κάνετε κάτι πιο ενεργητικό ή απλά να ξεκουραστείτε.


7.Απολαύστε ένα αυγό ή δύο για πρόγευμα. Δεν είναι οι διαιτητικοί « δαίμονες» όπως νομίζουμε.


8.Προσθέστε τεμαχισμένα καρότα στη σαλάτα σας αντί κρουτόνια. Θα μειώσετε τις θερμίδες.


9.Πίνετε νερό για να μείνετε ενυδατωμένοι. Προσθέστε μια φέτα πορτοκαλιού ή λεμονιού για να προσθέσετε γεύση.


10.Σερβίρετε το φαγητό σας σε μικρό πιάτο. Θα δείτε ότι θα είστε ικανοποιημένοι με το μικρότερο γεύμα, αφού το πιάτο σας θα είναι μεγάλο.


11.Τοποθετήστε τα αθλητικά σας ρούχα κοντά στο κρεβάτι σας για να είστε έτοιμοι για την πρωινή σας γυμναστική.


12.Φάτε στην τραπεζαρία ή στην κουζίνα χωρίς να βλέπετε τηλεόραση.


13.Χρησιμοποιείτε άπαχο γάλα στα δημητριακά σας. Μειώνει περίπου 4 γραμμάρια λίπους και 37 θερμίδες.


14.Δυσκολεύεστε να κοιμηθείτε? Μην βάλετε τηλεόραση ή υπολογιστή στη κρεβατοκάμαρα σας, μην καταναλώνετε καφεΐνη 4-6 ώρες προτού πάτε για ύπνο, περιορίστε το οινόπνευμα σε 2 ή λιγότερα ποτά 3 έως 4 ώρες πριν κοιμηθείτε.


15.Βρείτε ένα γυμναστήριο που σας ταιριάζει. Ζυγιστείτε.


16.Στέλνετε λιγότερα ηλεκτρονικά μηνύματα. Είναι ανάγκη να γράψετε ηλεκτρονικό μήνυμα σε άτομο το οποίο απέχει τρία γραφεία μακριά? Αντί αυτού μπορείτε να περπατήσετε στο γραφείο του για να κάψετε θερμίδες.


17.Αποφύγετε την χρήση ανελκυστήρα και χρησιμοποιήστε τις σκάλες.


18.Πιείτε ένα ποτήρι χυμό ντομάτας αντί να φάτε ψωμί ενώ περιμένετε το γεύμα σας στο εστιατόριο. Θα μειώσετε τις θερμίδες, περισσότερο από το μισό.


19.Τρώτε αργά με μικρές μπουκιές, μασώντας περισσότερο. Ο εγκέφαλος σας χρειάζεται 15 εως 20 λεπτά για να επεξεργστεί και να στείλει το σήμα ότι είστε χορτασμένοι.


20.Απαραίτητο το τέντωμα με το πρωινό ξύπνημα και πριν κοιμηθείτε. Βοηθά στην διατήρηση της ευελιξίας.


21.Προετοιμάστε ένα πιάτο με ντοματίνια, μικρά καρότα, σταφύλια, ανανά και κόψτε κόκκινη, κίτρινη και πράσινη πιπεριά. Κρατήστε τα στο ψυγείο για να τα χρησιμοποιήσετε για σνακ.


22.Προγραμματίστε ραντεβού για μια εξέταση δέρματος, στο δερματολόγο σας.


23.Μαγειρέψτε σπανάκι στον ατμό για γεύμα. Ένα φλιτζάνι περιλαμβάνει 157 χιλιοστόγραμμα μαγνήσιο και μόνο 41 θερμίδες, συν αυξάνεται στον οργανισμό σας η βιταμίνη Α και το κάλιο.


24.Αφιερώστε χρόνο για το πρόγευμα. Έρευνες δείχνουν ότι οι θερμίδες που λαμβάνονται στο πρόγευμα δίνουν μεγαλύτερη ενέργεια.


25.Παραγγέλλετε τη σάλτσα της σαλάτας ξεχωριστά και απλά δοκιμάστε την με το πιρούνι σας.


26.Κάντε ένα διάλειμμα. Αναπνεύστε βαθειά και εκπνεύστε αργά πέντε φορές. Είναι ένας γρήγορος τρόπος να απελευθερωθεί ο θυμός και το άγχος σας.


27.Ξεπαγώστε μούρα κατεψυγμένα, βάζοντας τα για 45 δευτερόλεπτα στο φούρνο μικροκυμάτων και προσθέστε τα στο γιαούρτι, στα δημητριακά σας ή σε βάφλες ολικής αλέσεως.




28.Τελειώστε την ημέρα σας με τη σκέψη ενός θετικού πράγματος που κάνατε για την υγεία σας από την ώρα που ξυπνήσατε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου