Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το κάπνισμα σώζει ζωές!

Σας παραθέτω μια ενδιαφέρουσα άποψη για τα ωφέλη του καπνίσματος που ίσως δεν έχετε σκεφτεί.

Θεωρώ φασιστική την απαγόρευση του καπνίσματος. Από το κάπνισμα ζει όλη η οικογένεια μου και οι συγγενείς μου.

Η ανιψιά μου έχει φαρμακείο, πουλά ένα σκασμό Βιάγκρα κάθε μέρα. Εκτός από τα χούφταλα, ποιοι λέτε ότι τα παίρνουν με την σέσουλα.
Ο αδελφός μου έχει κλινική αισθητικής, ποιες φαντάζεστε ότι αρχίζουν το botox και το ιαλουρονικό, μόλις καβατζάρουν τα τριάντα. Και το τεντοματάκι ακολουθεί κατά πόδας.
Έχω ένα ξάδερφο γιατρό που ασχολείται με προβλήματα στύσης, δεν ξέρει τι βγάζει.
Ο παππούς μου έχει περίπτερο. Δεν λέω βγάζει από τα τσιγάρα, αλλά κυρίως συντηρείται από τις τσίχλες για την αναπνοή. Οπότε καλύπτει και την χασούρα από τα προφυλακτικά, καταλαβαίνεται...
Ο ανιψιός μου είναι οδοντίατρος, τα κίτρινα δόντια είναι χρυσάφι.
Η αδελφή μου έχει καθαριστήριο, χρειάζεται να πω κάτι παραπάνω;
Ο ένας γιος μου πέτυχε στην ιατρική, πάει για πνευμονολόγος. Δίπλα στο εικόνισμα της Παναγίας έχω ένα Μάρλμπορο.

Ο άλλος δεν τα έπαιρνε τα γράμματα, του άνοιξα μια δουλειά με φιάλες οξυγόνου. Κονομάει καλά.
Έχω και ένα θείο που πουλάει καφέδες. Τι να κάνουμε, τσιγάρο, καφές, τσιγάρο, καφές, κάπως πρέπει κανείς να ξεθολώσει, πριν ξαναθολώσει.
Ένας τρίτος ξάδερφος, το μαύρο πρόβατο της οικογένειας, είναι καλλιεργητής αν με πιάνετε... Το σύνθημά του: Χωρίς τσιγάρο φούμα δεν γίνεται.
Ο πατέρας μου είναι από αυτούς που πλήττονται περισσότερο από τα νέα μέτρα. Έχει ταβέρνα, άντε να πουλήσει τις προπέρσινες μπριζόλες, άσε που τα κρέατα του, δεν είναι ποτέ ενός μόνο ζώου, όλο και κάποιο ζωντανό βόσκει μέσα τους. Αλλά λίγο τα πιπέρια και τα αλάτια, λίγο η καπνίλα, λίγο που δεν μυρίζουν βόθρο αν δεν πέσουν μέσα, πούλαγε και του έλεγαν και ευχαριστώ. Τώρα τι να κάνει. Προσπαθεί να σπάσει την επιχείρηση σε μικρότερες, ώστε να μπορεί να τις δηλώσει όλες για «μόνον για καπνιστές». Ευτυχώς το κράτος μας φροντίζει οι τίμιοι επαγγελματίες να έχουν λύσεις.
Έχω και ένα φίλο ψυχίατρο, αλλά μάλλον αυτός δεν μετράει, είναι εκτός οικογένειας. Τώρα τι σχέση έχει με το τσιγάρο η δουλειά του, θα σας γελάσω, αυτός όμως όταν βλέπει καπνιστή, δίνει την κάρτα του.
Όλη η οικογένεια επενδύει σε φαρμακευτικές που ασχολούνται με χημειοθεραπείες. Σιγουράντζα, υψηλό μέρισμα, υπεραξίες. Τι άλλο να θέλουμε. Πάντως ο χρηματιστής μου, επιμένει ότι το μέλλον είναι στις εταιρίες που ασχολούνται με την τεχνητή γονιμοποίηση, δεν ξέρω, το σκέφτομαι.
Θα αναρωτιέστε στην οικογένεια μου καπνίζει κανείς. Ναι η πεθερά μου, την έχω φτάσει στα 2 πακέτα και την σπρώχνω για τα τρία. Αν τα φτάσει...
Α, και τη μικρή μου κόρη, την έπιασα να φουμάρει μια μέρα με το αγόρι της. Μα καλά τίποτα πιο ενδιαφέρον, νέα παιδιά δεν είχανε να κάνουν; Την έκλεισα στο υπόγειο του καταστήματος, με ψωμί και νερό για ένα μήνα. Η μάνα της ήθελε να της σπάσουμε και τα δύο χέρια, αλλά αγαπώ πολύ την κορούλα μου και της έσπασα μόνο το ένα. Ο φίλος της είχε ένα μικρό, απολύτως τυχαίο, ατύχημα με το αυτοκίνητο, δεν θα τον ξαναδούμε...
Και για όσους δεν το κατάλαβαν, είμαι νεκροθάφτης.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΥΝΤΑΓΗ CAKE POPS ΒΗΜΑ-ΒΗΜΑ!

28 comments   1o βήμα: Θα χρειαστούμε 2 κέικ(βανίλια ή σοκολάτα) τα οποία θα τρίψουμε σε ένα τάπερ με τα χέρια μας μέχρι να γίνουν τρίμματα. Αφού τα τρίψουμε τα αφήνουμε στην άκρη και προχωράμε στο επόμενο βήμα. 2ο βήμα: Σε μπεν μαρί λιώνουμε ένα φακελάκι γλάσο σοκολάτας Γιώτης και 30γρ βούτυρο.Ανακατεύουμε καλά μέχρι να λιώσει καλά και στη συνέχεια το ρίχνουμε στο κέικ που έχουμε τρίψει.Ανακατεύουμε-πλαθουμε καλά με τα χέρια μας μέχρι το μείγμα μας να γίνει σαν μια μεγάλη συμπαγής μπάλα. 3ο βήμα :Κάνουμε με τη ζύμη μας μικρά μικρά μπαλάκια(εγώ τα έκανα μεγαλούτσικα γιατί έτσι μας αρέσουν καλύτερα)και τα βάζουμε στην καταψυξη να παγώσουν για 30'. σαν κεφτεδάκια δεν μοιάζουν??:) 4ο βήμα:A φού περάσει η μισή ώρα και έχουν παγώσει καλά τα βγάζουμε απο το ψυγείο και κάνουμε τρυπούλες με το ξυλάκι μας. Στη συνέχεια βουτάμε το ξυλάκι μας μέσα στη λιωμένη σοκολάτα (με την οποία θα επικαλύψουμε τις μπαλίτσες μας) και  το τοποθετούμε στην τρυπούλα πού

Mύθοι και αλήθειες για τα προϊόντα χωρίς ζάχαρη

Μασάς τσίχλα χωρίς ζάχαρη μετά το φαγητό, πιστεύοντας πως η συνήθειά σου αυτή σε προφυλάττει από την τερηδόνα και τα σφραγίσματα; Δείχνεις ιδιαίτερη προτίμηση σε καραμέλες και αναψυκτικά με γλυκαντικά φοβούμενη μην παχύνεις ή ακολουθώντας τις συμβουλές του οδοντογιατρού, που κατά την τελευταία σου επίσκεψη στο ιατρείο, σου σύστησε να προτιμάς προϊόντα δίχως ζάχαρη; Μήπως όμως, η πρακτική αυτή αντί να σε ωφελεί, σε βλάπτει; Τι κίνδυνοι κρύβονται πίσω από τσίχλες και αναψυκτικά χωρίς ζάχαρη; Οι οδοντίατροι, που συνιστούν στους ασθενείς να μασάνε τσίχλα χωρίς ζάχαρη μετά το φαγητό, μπορεί να χρειαστεί να επανεξετάσουν τις συμβουλές τους μετά τη δημοσίευση των ευρημάτων νέων ερευνών που δείχνουν πως η συνήθεια αυτή μπορεί να διαβρώσει τα δόντια. Μελέτη που δημοσιεύτηκε στο ιατρικό βρετανικό περιοδικό «British Dental Journal» υποστηρίζει πως υπάρχουν «κρυφοί κίνδυνοι» στα προϊόντα δίχως ζάχαρη, που μέχρι πρότινος θεωρούσαμε φιλικά προς τα δόντια. Μια ομάδα επιστημόνων από τα

Η γήρανση του δέρματος… και πώς συμβάλλει η διατροφή…

Η γήρανση του δέρματος, οφείλεται στο γεγονός ότι υπάρχουν σε μεγάλο βαθμό ελεύθερες ρίζες. Οι ελεύθερες ρίζες, είναι ιονισμένα μόρια οξυγόνου, τα οποία αφού οξειδώσουν τα κύτταρα, τότε τα καταστρέφουν. Σημαντική οδηγία, είναι να λαμβάνουμε τις σύνηθες – φυσιολογικές ποσότητες, τροφίμων τα οποία θεωρούνται ως αντιοξειδωτικά. Να σημειωθεί, ότι δεν θα πρέπει να βρισκόμαστε σε παροξυσμούς και να επιδιώκουμε τη μέγιστου βαθμού κατανάλωση τέτοιων τροφίμων, διότι δρουν αντιστρόφως ανάλογα ως προς τη προστασία του οργανισμού, με αποτέλεσμα να θέτουμε τις βάσεις για πρόκληση τοξικότητας. Οι αντιοξειδωτικές τροφές, επιδρούν θετικά στο δέρμα, προστατεύοντας το κολλαγόνο και τους ιστούς από τις βλαπτικές επιδράσεις των ελεύθερων ριζών. Αντιοξειδωτικά τρόφιμα, είναι τα εξής: 1. Γαρίδες, μύδια και χταπόδι, με έντονη την περιεκτικότητα ψευδαργύρου. 2. Σκόρδο και κρεμμύδι, με έντονη την περιεκτικότητα σε αλλισίνη, η οποία προστατεύει το κολλαγόνο. 3. Κουνουπίδι και μα