Πέμπτη, 8 Ιανουαρίου 2015

7 τρόποι για να συνεχίσετε να γυμνάζεστε

Woman preparing top play badminton Σας έχουν αναφερθεί τα πλεονεκτήματα της άσκησης χιλιάδες φόρες και γνωρίζετε τι θα έπρεπε να κάνετε, αλλά είναι τόσο εύκολο να βρείτε δικαιολογίες. 'Είμαι τόσο άνετα στον καναπέ', 'Η αγαπημένη μου τηλεοπτική εκπομπή ’,ή 'Κάνει τόσο κρύο έξω'.
Τους ακούσαμε όλους αυτούς προηγουμένως ,οπότε πως παίρνετε (και κρατάτε) το κίνητρο να σηκωθείτε και να γυμναστείτε τακτικά;
  1. Σχέδιο.

    Ζώντας μια πολυάσχολη ζωή, είναι δύσκολο να σκεφτεί κανείς ότι υπάρχει χώρος να χωρέσει και η καθημερινή γυμναστική. Δώστε στην γυμναστική προτεραιότητα και ενσωματώστε την μέσα στην καθημερινότητά σας. Μην την κάνετε προαιρετική. Επίσης βοηθάει να σχεδιάζετε την άσκηση όταν είναι πιο πιθανό να την απολαύσετε. Για παράδειγμα, εάν το βρείτε δύσκολο να σηκωθείτε από το κρεβάτι τα πρωινά την καλύτερη ώρα, μην το δοκιμάσετε και γυμναστείτε τις πρωινές ώρες. Δοκιμάστε το μεσημεριανό διάλειμμα ή μετά την δουλειά.
  2. Πάρτε τον εξοπλισμό σας.

    Το πρώτο βήμα (και συχνά το πιο δύσκολο είναι απλά να φορέσετε τα παπούτσια σας και τον εξοπλισμό της γυμναστικής). Μόλις τα φορέσετε, είναι πιο εύκολο να προχωρήσετε παρακάτω. Ακόμη καλύτερα, δοκιμάστε τον εαυτό σας σε κάτι νέο. Είναι εκπληκτικό πως ένα ζευγάρι αθλητικά παπούτσια, ρούχο, ή κάποιο νέο αντικείμενο μπορεί να σας ενθαρρύνει να ‘το δοκιμάσετε’. Επιπλέον φαίνεστε καλύτεροι και νιώθετε καλύτερα!
  3. Η ποικιλία είναι απαραίτητη.

    Αλλάξτε την καθημερινότητα εκγύμνασής σας, προσπαθήστε να κάνετε ποδηλασία, ή κολύμπι σε μια εξωτερική πισίνα αντί σε εσωτερική πισίνα. Κρατήστε το ενδιαφέρον αλλάζοντας κάποια μέρη από τις δραστηριότητές σας έτσι ώστε να μην βαρεθείτε. Το γυμναστήριο μπορεί πολύ γρήγορα να μετατραπεί σε ένα αποστειρωμένο περιβάλλον, οπότε αν πηγαίνετε στο γυμναστήριο, εναλλακτικά μετατρέψτε το σε μια εξωτερική δραστηριότητα.
  4. Κοινωνικοποιηθείτε.

    Γυμναστείτε με φίλους, διασκεδάστε και θα κρατήσετε και τους άλλους κινητοποιημένους. Σας υποστηρίζουν, μπορούν να σας δώσουν θετική ενημέρωση και να το κάνουν διασκεδαστικό! Εναλλακτικά, δοκιμάστε να γυμναστείτε σε ομάδες ή γίνετε μέλος μιας τοπικής ομάδας. Εάν σας αρέσει ο ανταγωνισμός, οι αθλητικές ομάδες είναι σπουδαίες. Καθώς γυμνάζεστε με ένα άλλο άτομο το οποίο ελαφρώς είναι καλύτερο από εσάς τότε ωθείτε τον εαυτό σας να συνεχίσετε ώστε να συμβαδίσετε.
  5. Η τέχνη του αντιπερισπασμού.

    Γυμνάζοντας με μουσική ή ενώ κουβεντιάζετε με φίλους σας αποσπάει την προσοχή. Θα βρείτε τον εαυτό σας να γυμνάζεται για περισσότερο χρόνο ή να τελειώνετε γρηγορότερα από ότι νομίζατε. Εάν είστε μόνοι στο σπίτι, δοκιμάστε να γυμναστείτε ενώ βλέπετε τηλεόραση ή κατά την διάρκεια των διαφημίσεων.
  6. Να έχετε ρεαλιστικούς στόχους.

    Μπορεί να μην σχεδιάζετε να τρέξετε στον μαραθώνιο, αλλά είναι σημαντικό να έχετε στόχους και να τους εφαρμόσετε ώστε να παρακινείτε τον εαυτό σας σε όλη την διαδρομή. Αλλά ας είμαστε ρεαλιστές! Μην τους θέτετε πολύ μακριά από το επίπεδο σας γιατί δεν θα τους πετύχετε ποτέ. Σημειώστε τους και να θυμάστε να τους επανεξετάζετε τακτικά καθώς η σωματική σας κατάσταση βελτιώνετε.
  7. Μην ξεχνάτε να ανταμείβετε τον εαυτό σας.

    Μπορεί να τρέξετε ένα επιπλέον μίλι ή να χάσετε μερικούς πόντους, αλλά καθώς φτάνετε στους στόχους σας και είστε χαρούμενοι με την απόδοσή σας, ανταμείψτε τον εαυτό σας. Μπορείτε να δώσετε στον εαυτό σας ρεπό ή να αγοράσετε ένα νέο παντελόνι. Να είστε περήφανοι για τον εαυτό σας.
Πάντα να θυμάστε το συναίσθημα που νιώθετε μετά την γυμναστική – οι ενδορφίνες πετούν γύρω από το σώμα σας, νιώθετε υγιείς και ικανοποιημένοι με τον εαυτό σας. Την επόμενη φορά που θα σκεφτείτε να ακυρώσετε μια συνεδρία, θυμηθείτε το συναίσθημα και γυμναστείτε!

Eπικοινωνήστε και ενταχθείτε στο πρόγραμμα διατροφή και άσκηση στη περιοχή Νέου Ηρακλείου Αττικής και με διασκεδαστικό τρόπο απαλλαγείτε από το περιττό βάρος και άγχος. Τηλέφωνο επικοινωνίας 6985839995 κα Χαιρετάκη
http://myweightlosschallenge.grhttp://myweightlosschallenge.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου