Κυριακή, 4 Μαρτίου 2012

Σταμάτα πια να ζυγίζεσαι!..



Όλοι λίγο ως πολύ έχουμε εμμονές. Προσπαθούμε να τα λέμε κάπου-καπου (ελπίζω συχνά ) με τον εαυτό μας. Βλέπουμε ότι κάτι δεν πάει καλά όταν η ίδια σκέψη μας ψυχαναγκάζει και μας βάζει στη παγίδα του ¨ξανά και ξανά το ίδιο... Κάπως έτσι είναι και η εμμονή με τη ζυγαριά. Η Κ.Χ ξεκινάει και σταματά τη δίαιτα τουλάχιστον...
τρεις φορές το χρόνο "επίσημα σε διαιτολόγο" όπως λέει. Εκτός όμως από την ίδια πόσοι ακόμα είναι αγκαλιά με μια ζυγαριά;
Όσο πιο πολλά χρόνια ασκείς το επάγγελμα του διατροφολόγου τόσο πιο μεγάλη είναι η αγανάκτηση σου για την ψυχοβγάλτρα ζυγαριά! Αυτή που με τόσο δέος αλλά και ενοχές προσκυνά καθημερινά εκατομμύρια κόσμου!
Η ζύγιση όμως δεν έχει να μας δώσει τίποτα περισσότερο από ένα επιπλέον άγχος, του να σε επιτηρεί κάποιος ή και να σε ελέγχει!..
Η ζύγιση σου προσφέρει την απίστευτη χαρά όταν ο δείκτης πέφτει (όπου μπορεί απλά να είναι δύο κιλά υγρά και τίποτα παραπάνω) και τη πλήρη απογοήτευση όταν το νούμερο ''κολλάει'' και μένει εκεί για μέρες! Μην απελπίζεσαι! Η λύση είναι μία και άκρως αποτελεσματική! Σταμάτα να ζυγίζεσαι!!!
Δώσε έμφαση στο υγειές αδυνάτισμα και όχι στο χάσιμο βάρους. Ξέχασε το πόσα κιλά σε πόσο καιρό...
Δέκα βήματα που θα σε βοηθήσουν στην «απεξάρτηση» της ζύγισης.
Ξεκινάς αν ήδη δεν το κάνεις να τρως πιο υγιεινά. Προτίμησε στο ημερήσιο διαιτολόγιο σου κάθε τρίωρο να τρέφεσαι ώστε ο οργανισμός σου να είναι σε καλύτερη βιολογική κατάσταση. Το καλύτερο θα ήταν να καταφέρεις και μισή ωρίτσα γυμναστικής την ημέρα.
Κρύψε τη ζυγαριά στο πατάρι του σπιτιού ή καλύτερα τη χάρισέ την στο διατροφολόγο σου για να ξεφορτωθείς όλο το βάρος της κατάστασης σου!
Ζήτα από το διατροφολόγο σου να σου εξηγήσει τι συμβαίνει όταν χάνονται γρήγορα κιλά από τη ζυγαριά (επίσης εύκολα προσλαμβάνονται)!
Επιμένεις και μαθαίνεις να παρακολουθείς(με μέτρηση ή χωρίς) το λίπος του σώματος. Να θυμάσαι πως με την ηλικία αλλάζει το προκαθορισμένο σημείο βάρους . Δεν μπορείς στα σαράντα να ζυγίζεις όπως στα είκοσι σου χρόνια ,χωρίς αυτό να σημαίνει πως είσαι πιο παχύς.
Είναι σημαντικό να ξέρεις ότι ο μυϊκός ιστός ''συγκρατεί'' νερό. Για αυτό, όταν γυμνάζεσαι το σώμα γίνεται βαρύτερο αλλά πιο όμορφο σε εμφάνιση και πιο υγιές.
Μάθε να βλέπεις το σχήμα του σώματος σου και όχι το νούμερο της ζυγαριάς. Η φιγούρα σου δεν άλλαξε σε τίποτα με τη διατροφή που ακολούθησες τις τελευταίες δυο εβδομάδες;
Την ίδια ώρα κάθε μέρα που συνήθιζες να ζυγίζεσαι επέλεξε να περνάς λίγη ώρα με τον εαυτό σου στο καθρέφτη. Χαμογέλασε, μάθε να τον αγαπάς περισσότερο κάνε μία άσκηση ευγνωμοσύνης για σένα.
Κάνε σύγκριση με ένα ρούχο ενός νούμερου μικρότερου από αυτό που φοράς τώρα. Δοκίμασε το όχι καθημερινά αλλά κάθε μία ή δύο εβδομάδες. Είναι σίγουρο ότι θα μπορέσεις να το φορέσεις σύντομα.
Σκέψου τι σου πρόσφερε η ζύγιση κάθε φορά και τι συναισθήματα εισέπραττες; Πως νιώθεις τώρα;
Πόσο αλήθεια σου λείπει το νούμερο της ζυγαριάς; η ιδανική απάντηση θα ήταν: καθόλου! Καλύτερα να ξέρω πως νοιώθω και πώς φαίνομαι, παρά πόσο ζυγίζω!
Άλλωστε κανένας δεν έχει στη πλάτη του μια ζυγαριά για να δείχνει το νούμερο και όλοι αξίζουμε να αγαπάμε τον εαυτό μας και εσύ ακόμα περισσότερο που του φέρθηκες τόσο σκληρά! Μη περιμένεις ποτέ τα κιλά που πήρες τους τελευταίες πέντε μήνες να τα χάσεις σε πέντε εβδομάδες!

diatrofi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου