Κυριακή, 2 Οκτωβρίου 2011

Βάλτε τη βιταμίνη Κ στο τραπέζι σας

Η Βιταμίνη Κ πρόκειται για μία λιποδιαλυτή βιταμίνη και συμβάλει στην πήξη του αίματος.
Ο σύγχρονος τρόπος διαβίωσης, η συστηματική κατανάλωση επεξεργασμένων τροφών και η φτωχή κατανάλωση φρούτων και λαχανικών συντελεί στην μη σύνθεσή της στο έντερό μας και .......


στην έλλειψή της.
Οι καλύτερες διατροφικές πηγές για την βιταμίνη Κ είναι τα φυλλώδη πράσινα λαχανικά και πιο συγκεκριμένα: Το μπρόκολο, τα βλίτα, το λάχανο, ο μαϊντανός, τα σπαράγγια, το μαρούλι, το σπανάκι, το κουνουπίδι, τα παντζάρια και το σογιέλαιο.

Read more: http://www.i-diadromi.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου