Πέμπτη, 15 Σεπτεμβρίου 2011

Προαιρετικές και ελεύθερες τροφές

Προαιρετικές τροφές
Πριν αγοράσετε κάτι για σνακ, σκεφτείτε πώς αυτό μπορεί να ταιριάζει στο διαιτολόγιό σας. Μερικά είδη μπισκότων του εμπορίου περιέχουν χαμηλά λιπαρά. Αν δεν είστε σίγουροι, επιλέξτε μόνο αυτά που αναγράφουν 2γρ. λίπους ή λιγότερο ανά μερίδα.
Τα επιδόρπια (γλυκά, κέικ, πίτες, κουλουράκια, πουτίγκες) μπορούν να παρασκευάζονται στο σπίτι με χρήση ελαιόλαδου, άπαχου γάλακτος, υποκατάστατα αβγών ή μόνο ασπράδια αβγών.
Πολλά προϊόντα για σνακ, όπως τα τσιπς και τα μπισκότα, περιέχουν πολλά κεκορεσμένα λιπαρά οξέα. Υπάρχουν όμως και τσιπς που τηγανίζονται σε ακόρεστο λάδι. Επιλέξτε εκείνα που αναγράφουν ότι έχουν περισσότερα πολυακόρεστα από ό,τι κεκορεσμένα λιπαρά οξέα.

Ελεύθερες τροφές

Μπαχαρικά: αποτελούν άριστο διατροφικό στοιχείο. Δεν έχουν καθόλου θερμίδες και ταυτόχρονα αυξάνουν τις καύσεις του οργανισμού. Όταν χρησιμοποιούνται στην παρασκευή φαγητών χωρίς πολύ αλάτι και λιπαρά, δεν επιβαρύνουν πρακτικά καμία πάθηση. Χρησιμοποιήστε τα ελεύθερα σε τέτοιους συνδυασμούς, ώστε να δώσετε στην τροφή τη γεύση που εσείς επιθυμείτε.
Σκόρδο και κρεμμύδι
Υποκατάστατα ζάχαρης που περιέχουν ασπαρτάμη ή ζαχαρίνη
Καραμέλες, χωρίς ζάχαρη
Τσίχλες, χωρίς ζάχαρη
Μαρμελάδα, χωρίς ζάχαρη
Μεταλλικά νερά
Σόδες (προσοχή μόνο σε υπερτασικούς και καρδιοπαθείς γιατί περιέχουν νάτριο)
Όλα τα αφεψήματα (καφές, τσάι, χαμομήλι, τσάι του βουνού, τίλιο κ.λπ.)
Αναψυκτικά τύπου λάιτ
in.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου