Ο σύγχρονος τρόπος ζωής μας έχει κάνει να αλλάξουμε πολλές από τις καθημερινές μας συνήθειες που χωρίς σκέψη και κόπο φροντίζαν για την υγεία μας. Για παράδειγμα, το αυτοκίνητο. Έχει γίνει
προφανές ότι για να πάμε κάπου πρέπει να χρησιμοποιήσουμε το Ι.Χ., και μάλιστα θέλουμε να βρούμε χώρο στάθμευσης ακριβώς από έξω από τον τελικό μας προορισμό. Να μην περπατήσουμε καθόλου αν είναι δυνατό. Έπειτα θέλω να σκεφτείτε κάτι πολύ απλό που όμως δύσκολα αντιλαμβάνεται ο καθένας μας. Έχετε προσέξει πόσο δελεαστικές είναι οι διαφημίσεις που προβάλλονται κυρίως από την τηλεόραση; Nα αναλογιστείτε ότι όσο πιο πολυδάπανη και εφετζίδικη είναι μια διαφήμιση άλλο τόσο αντίστοιχα περιττό ή ανθυγιεινό είναι το προϊον που διαφημίζει. Το νερό έχει τις πιο απλοϊκές διαφημίσεις αλλά και την πιο απλοϊκή συσκευασία. Είναι όμως το πολυτιμότερο αγαθό. Χωρίς φαγητό μπορείς να επιβιώσεις , χωρίς νερό όμως..; Tα τρόφιμα που βλέπετε σε πολύχρωμες συσκευασίες που το περιεχόμενο τους πολλές φορές δεν είναι διακριτό, θα πρέπει να σας βάλουν σε σκέψεις πριν τα αγοράσετε. Σκέφτεστε υποσυνείδητα ότι για να διαφημίζεται είναι καλό και ότι δεν υπάρχει περίπτωση να είναι βλαβερό και να επιτρέπουν οι υγειονομικοί φορείς να κυκλοφορήσει το προϊον. Λάθος, σε όλα μιλάει το χρήμα και όχι το αποτέλεσμα. Τα χρωματιστά καραμελάκια, τα τυριά που σε κάνουν να νιώθεις όμορφα και να φροντίζεις την υγεία σου και άλλα τόσα προϊοντα σου δείχνουν μόνο αυτά που θέλεις να ακούσεις, τα υπόλοιπα στα δείχνουν τα ιατρικά τσέκαπ. Παρακολουθείς στην τηλεόραση διαφήμιση για μια απλή τσίχλα και υπάρχει ένα ολόκληρο σενάριο με πόσους συντελεστές. Καθόλου τυχαίο. Αν δεν υπήρχε αποτέλεσμα ο διαφημιστικός χώρος θα ήταν ανύπαρκτος. Επηρεάζονται υποσυνείδητα και κατευθύνονται οι συνειδήσεις των καταναλωτών. Ενημερωθείτε και μάθετε αυτά που δεν μας μαθαίνει η εκπαίδευση για την ποιότητα και την ωφέλεια των τροφίμων. Σίγουρα θα αναθεωρήσετε πολλές από τις απόψεις σας και τις κακές σας συνήθειες. Η έκφραση είσαι ότι τρως δεν είναι απλώς μια έκφραση αλλά έχει ουσία (έχει ουσία δηλαδή αυτό που λείπει σήμερα από τις τροφές). Μου αρέσει μια έκφραση που μου την είπαν και μένα και σας την μεταφέρω. "Για όλους και για όλα υπάρχει ένα ταμείο". Όπως στο super market πρέπει αφού γεμίσεις το καροτσάκι σου, οπωσδήποτε να περάσεις από το ταμείο, έτσι και στη ζωή κάνουμε τις επιλογές μας αλλά κάποτε θα έρθει η στιγμή που θα πρέπει να περάσουμε από το ταμείο για να πληρώσουμε. Επομένως κάντε τις καλύτερες επιλογές όχι μόνο σε θέματα τροφής που είναι και η υγεία σας και η ισορροπία των αγαπημένων σας ανθρώπων αλλά και σε όλα τα επίπεδα των διαπροσωπικών σας σχέσεων.
EXOENAVAROS
προφανές ότι για να πάμε κάπου πρέπει να χρησιμοποιήσουμε το Ι.Χ., και μάλιστα θέλουμε να βρούμε χώρο στάθμευσης ακριβώς από έξω από τον τελικό μας προορισμό. Να μην περπατήσουμε καθόλου αν είναι δυνατό. Έπειτα θέλω να σκεφτείτε κάτι πολύ απλό που όμως δύσκολα αντιλαμβάνεται ο καθένας μας. Έχετε προσέξει πόσο δελεαστικές είναι οι διαφημίσεις που προβάλλονται κυρίως από την τηλεόραση; Nα αναλογιστείτε ότι όσο πιο πολυδάπανη και εφετζίδικη είναι μια διαφήμιση άλλο τόσο αντίστοιχα περιττό ή ανθυγιεινό είναι το προϊον που διαφημίζει. Το νερό έχει τις πιο απλοϊκές διαφημίσεις αλλά και την πιο απλοϊκή συσκευασία. Είναι όμως το πολυτιμότερο αγαθό. Χωρίς φαγητό μπορείς να επιβιώσεις , χωρίς νερό όμως..; Tα τρόφιμα που βλέπετε σε πολύχρωμες συσκευασίες που το περιεχόμενο τους πολλές φορές δεν είναι διακριτό, θα πρέπει να σας βάλουν σε σκέψεις πριν τα αγοράσετε. Σκέφτεστε υποσυνείδητα ότι για να διαφημίζεται είναι καλό και ότι δεν υπάρχει περίπτωση να είναι βλαβερό και να επιτρέπουν οι υγειονομικοί φορείς να κυκλοφορήσει το προϊον. Λάθος, σε όλα μιλάει το χρήμα και όχι το αποτέλεσμα. Τα χρωματιστά καραμελάκια, τα τυριά που σε κάνουν να νιώθεις όμορφα και να φροντίζεις την υγεία σου και άλλα τόσα προϊοντα σου δείχνουν μόνο αυτά που θέλεις να ακούσεις, τα υπόλοιπα στα δείχνουν τα ιατρικά τσέκαπ. Παρακολουθείς στην τηλεόραση διαφήμιση για μια απλή τσίχλα και υπάρχει ένα ολόκληρο σενάριο με πόσους συντελεστές. Καθόλου τυχαίο. Αν δεν υπήρχε αποτέλεσμα ο διαφημιστικός χώρος θα ήταν ανύπαρκτος. Επηρεάζονται υποσυνείδητα και κατευθύνονται οι συνειδήσεις των καταναλωτών. Ενημερωθείτε και μάθετε αυτά που δεν μας μαθαίνει η εκπαίδευση για την ποιότητα και την ωφέλεια των τροφίμων. Σίγουρα θα αναθεωρήσετε πολλές από τις απόψεις σας και τις κακές σας συνήθειες. Η έκφραση είσαι ότι τρως δεν είναι απλώς μια έκφραση αλλά έχει ουσία (έχει ουσία δηλαδή αυτό που λείπει σήμερα από τις τροφές). Μου αρέσει μια έκφραση που μου την είπαν και μένα και σας την μεταφέρω. "Για όλους και για όλα υπάρχει ένα ταμείο". Όπως στο super market πρέπει αφού γεμίσεις το καροτσάκι σου, οπωσδήποτε να περάσεις από το ταμείο, έτσι και στη ζωή κάνουμε τις επιλογές μας αλλά κάποτε θα έρθει η στιγμή που θα πρέπει να περάσουμε από το ταμείο για να πληρώσουμε. Επομένως κάντε τις καλύτερες επιλογές όχι μόνο σε θέματα τροφής που είναι και η υγεία σας και η ισορροπία των αγαπημένων σας ανθρώπων αλλά και σε όλα τα επίπεδα των διαπροσωπικών σας σχέσεων.
EXOENAVAROS
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου